piątek, 23 maja 2014

NOWE WYZWANIE

Vancouver 23.05.2014


Jakiś czas temu zostałam poproszona o prowadzenie warsztatów tanecznych podczas festiwalu tańca osób niepełnosprawnych. Wczoraj u mnie w domu było małe spotkanie organizacyjne. Pomogą mi dwie instruktorki. Yelena, mama mojego partnera, która sama do niedawna tańczyła Taniec Towarzyski i jej koleżanka Joe. Będzie jeszcze jedna instruktorka, Sarah. Przed warsztatami będę je uczyć podstaw tańca na wózkach. Szukam też zdrowych tancerzy dla par dla wózkowiczów.

Więc... 5go. 12go. i 19go. czerwca w Fitness Room w Gathering Place prowadzimy warsztaty, 7 czerwca tańczę (Cha chę i Sambę) w pokazie z Dimą, natomiast z Andym Rumbę, a 21 czerwca wykonam jeden taniec z każdym z instruktorów, wraz z trzema lub czterema grupami z warsztatu, dwa tańce z Dimą i jeden z Andym.
Bardzo ważne jest dla mnie to, że znajoma, która tańczy w grupie teatru na wózkach, i która to grupa miała mieć podzielony ze mną [po pół godzinie] czas warsztatów, zrezygnowała ze swojego czasu na rzecz naszego Towarzyskiego. Nie spodziewałam się takiego gestu! Będziemy mieli więc trzy czwartki po całej godzinie! Zamierzamy uczyć Samby, Cha chy i Rumby. Spróbuję też nauczyć Dimę DUO i przygotować na pokaz. Oby wystarczyło mi sił...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz