piątek, 4 października 2013

ZAINTERESOWANIE MEDIÓW

Vancouver 04.10.2012



1 października uruchomiłam swoją pierwszą akcję fundraisigu. Zbieram pieniądze na nowy wózek taneczny. We wstępie ogłoszenia napisałam: ''Mój wózek taneczny ma już 13 lat i poważnie zaczyna się psuć. Był naprawiany wiele razy, ale obawiam się, że może się zepsuć podczas zawodów tanecznych. Dlatego proszę o pomoc w zgromadzeniu pieniędzy na nowy wózek do tańca. Dziękuję bardzo! Jeśli chcesz mi pomóc kliknij TUTAJ
 

Moja znajoma i wierna ''fanka'' poradziła, żebym zwróciła się z tym do prasy. Przez moment się wahałam, ale potem pomyślałam, że w końcu nic nie tracę i wysłałam Powyższy tekst [po angielsku] wraz z linkiem do The Province. Następnego dnia otrzymałam odpowiedź, że są zainteresowani i poprosili o zgodę na napisanie artykułu. Zbierałam się na trening, więc pomyślałam, że odpiszę po powrocie. Kiedy wjechałam do studia, Andy powiedział na powitanie, że dzwonili do niego z The Province. Po kilku minutach zadzwonili znowu. Kiedy odebrał telefon, powiedział, że jestem już obok. Potem – w trakcie mojej rozmowy – jedną ręką trzymał słuchawkę przy moim uchu i konwulsyjnie kręcącej się głowie, a drugą przytrzymywał moją prawą rękę, która z nerwów robiła, co chciała... Bóg jeden wie, co sobie wtedy o mnie myślał. Usłyszałam młody kobiecy głos i głos mojego znajomego Alexa, który tłumaczył pytania i moje odpowiedzi. Pytała, od jak dawna tańczę, jaki jest mój ulubiony taniec, w jaki sposób może pomóc mi nowy wózek itd. okazało się, że kiedy wyjechałam na trening, z The Province zadzwonili do nas do domu i Mama powiedziała, że będę w studio i podała tel. Alexa, a oni potem nas połączyli. Pod koniec treningu przyjechał fotograf od nich zrobił masę zdjęć i już w dzisiejszej The Province ukazał się artykuł o nas z Andy'm. 

Dostałam też trzy propozycji z telewizji. Teraz wszystko zależy od jego zgody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz