sobota, 19 października 2013

O BÓLU CIĄG DALSZY

Vancouver 19.10.2013

Wczoraj była u nas komisja w spr. wózka elektrycznego. Prosili pokazać jak się poruszam odpychając  się nogą na moim wózku. Potem mnie zbadał fizjoterapeuta i pytali, czy kolano boli. Powiedziałam, że tak, a oni zapytali, jak bardzo mnie boli w skali 1 do 10. Odpowiedziałam, że na 9. Ci ludzie byli zszokowani. Powiedzieli, że w takich sytuacjach o/n wzywa pogotowie i jest zabierana do szpitala. A  ja się śmieję: ''Do szpitala? Jeszcze czego? Przywykłam!'' Byli też zdziwieni, że przy takim bólu wychodzę 2-3 razy dziennie z psem, poruszam się po mieście i jeszcze tańczę. Znów potwierdziło się moje spostrzeżenie, że tutaj traktuje się o/n bardzo lajtowo. Ale może dzięki temu szybciej dostanę elektryk. Kosztuje 10 tys. CAD.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz