wtorek, 10 września 2013

BADANIA FIZJO

Vancouver 10.09.2013


Dzisiaj miałam wizytę u fizjoterapeuty. Darryl [jest mniej- więcej w moim wieku] i jego młoda asystentka, badali mój stan fizyczny. Kazali mi robić różne ćwiczenia i chodzić ze specjalnym balkonikiem. Okazało się, że matka asystentki Darryl'a też tańczy w studio Andy'ego :) Byli bardzo zaskoczeni moim bardzo dobrym stanem fizycznym, mimo dużej spastyczności i minimum rehabilitacji przez cale moje życie. Powiedziałam, że chciałabym zająć się handcyclingiem http://handcycling.ca/ Darryl powiedział, że skontaktują się z innymi działami w sprawie mojej rehabilitacji i balkonika. Wizytę u neurologa mam 13 w piątek, rano. Trzymajcie kciuki/módlcie się za mnie! Od opinii neurologa zależy sprawa naszego statusu w Kanadzie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz